| Det finns 7395 inlägg i gästboken | Visar inlägg 2276 - 2285 |
|
|
| O2 | 27/2 2008 12:54:56 |
| |
| Jag anmälde ett långlag till TEA. Någon som har stålars får betala. |
|
| Casselsjö (Kroppsvärkens land) | 26/2 2008 15:34:09 |
| |
| Ont i ryggen, ljumskarna, nacken och arslet. Stel i resten av kroppen. Men ett fett smil pryder ansiktet!
Köper 0.7l flaskor på Maxim i veckan. 20:- st är priset. Hör av er idag om ni ska ha. |
|
| Simon | 26/2 2008 13:02:45 |
| |
| jogging om 4-8 v enl. doktorn. TEA är utesluten men fram i sommar borde jag vara igång om allt går bra. |
|
| O2 | 26/2 2008 12:16:03 |
| |
| Simon>> Innebär det att du blir helt bra inom rimlig tid? |
|
| Simon | 26/2 2008 11:34:27 |
| |
| Ang. knät: Inre menisken hade lossnat och lagt sig i leden. Den är borta nu. Annars såg allt bra ut. |
|
| Simon | 26/2 2008 11:32:31 |
| |
| Det var det snyggaste toa-lock jag nånsin sett. Hade man ett sånt kanske man till och med skulle börja fälla ner locket när man är färdig... |
|
| Birath (Vuxendagis) | 26/2 2008 08:19:32 |
| |
| När det gäller att lighta... Inte bara sig själv... http://www.swecomposite.com/album/Workshop/slides/Workshop%2014.jpg |
|
| Birath | 25/2 2008 14:26:27 |
| |
| CC> Snyggt jobbat! |
|
| O2 | 25/2 2008 14:18:48 |
| |
| Näe, det var riktigt bra! Mer träning och bättre förhållanden än förra året gissar jag. |
|
| Frippe (Oxelösund) | 25/2 2008 12:42:51 |
| |
| 04:58:46 Krilles tid på vasan idag. Inte illa! |
|