| Det finns 7395 inlägg i gästboken | Visar inlägg 5406 - 5415 |
|
|
| Christer Casselsjö | 7/1 2013 15:56:14 |
| christercasselsjo@yahoo.com |
| På förekommen anledning lägger jag in ett pulshöjande evenemang på lördag. |
|
| Simon | 7/1 2013 15:51:16 |
| |
| Gundbergs; Kan man få en utförligare beskrivning av KA-cuptävlingen 26 jan? Skidor: skejt/klassiska/utförspuder/telemark/... Tidsåtgång? |
|
| Theo | 7/1 2013 13:58:45 |
| |
| HL>>Jag har funderat på den ett par år nu, kanske är dags snart. |
|
| O2 | 7/1 2013 12:36:35 |
| |
| Inga aktiviteter i kalendern. Med tanke på att årets första KA-cupdeltävling är om knapt tre veckor gissar jag på "viss smygträning" bland klubbisarna... |
|
| O2 | 7/1 2013 12:34:48 |
| |
| HL>> Var beredd på två vansinnigt kul lekdagar! Både Lotta och jag har gått den kursen. Forspaddling är gigantiskt kul. |
|
| HL | 7/1 2013 12:06:06 |
| |
| Jag ska boka in mig på följande forspaddlingskurs i Dala Floda i vår. Är det någon som ska med?
http://kajaktiv.se/product/220-multisport-2-dagar.html |
|
| HV | 4/1 2013 15:12:41 |
| |
| Skridskoåkning i morgon
samling 8.00 rastplatsen Svängbågen
Åkning på svängbågen och Fläten |
|
| CC | 4/1 2013 12:48:43 |
| |
| >O2, kolla tel svarare. Siktar på Strömsfors idag i stället, kör Finspång i morgon förmiddag. Då klassiskt, stakning ca 90-120 min. |
|
| O2 | 4/1 2013 09:33:34 |
| |
| CC>> Passar mig, hämta mig på vägen. Klassiskt eller skata? |
|
| CC | 3/1 2013 20:24:31 |
| |
| Om du kommer så lovar jag att dra dig i snöre bakom mig minst två timmar. |
|