| Det finns 7395 inlägg i gästboken | Visar inlägg 4546 - 4555 |
|
|
| Peter K | 25/8 2011 13:55:33 |
| |
| Så, Simon Niemi kliver in i mitt ställe. Jag kanske kommer till Sjöhistoriska på lördag för att heja. |
|
| Oskar Engberg | 25/8 2011 13:55:33 |
| |
| Bra, vi kan inte ha TVÅ tjejer i ett lag. |
|
| Christer Casselsjö | 25/8 2011 13:15:34 |
| christercasselsjo@yahoo.com |
| Jessica Alba kunde vara med men jag sa att hon inte behövde eftersom vi redan hittat en annan person. |
|
| simon | 25/8 2011 10:06:28 |
| |
| Trist att höra pk... har kollat med henke men han kunde inte hoppa in. förslaf på reserver? Jag ringer på några av mina favoriter. |
|
| Peter K | 25/8 2011 08:41:10 |
| |
| Hej, inatt blev jag krasslig, förkylning på gång, känner av hals, näsa och svettas lite för lätt vid ansträngning. Vilka reserver har vi? |
|
| Mats Röjgård | 24/8 2011 19:42:01 |
| |
| Ett par nästan utslitna vinter-MTB-skor skänkes. Stl 45, dvs normal 43. Kan vara lämpliga för att prova eller för den som cyklar sällan. |
|
| Oskar Engberg | 23/8 2011 19:56:53 |
| oskar.engberg@gmail.com |
| >Anna: Lag1: Oskar, Peter, Christer, Emma. Lag2: Simon, Ola, Joel, Emmily. Lag3: Arnold, Peter, Theo, Frida! |
|
| Anna | 18/8 2011 11:33:06 |
| |
| Vilka är lagen till Stockholm? |
|
| Theo | 15/8 2011 20:43:51 |
| |
| Yes det blir en gryningspatrulll i någonstans linkeboda också. |
|
| Oskar | 15/8 2011 14:59:28 |
| |
| Gryningspatrull kl 06.00 imorrn. Ser ut att bli god uppslutning! Simon (?), 2xErikW, Daniel S, Frida och undertecknad. Någon mer? |
|